Het begin

Ik begin maar eens! Na jaren genieten van weblogs van anderen ga ik ook maar eens aan de slag. Ik wil hier graag een glimpje laten zien van mijn leven, ik heb een dochter, die hier bekend zal zijn als Pinda en een vriend die hier graag bekend wil staan als mr Big, twee katten en ik maak regelmatig wat kleding en hobby van alles en nog wat.

Ik moet nu nog vanalles uitvinden op dit weblog, stukje bij beetje zal ik het wel onder de knie krijgen.

Ik zou het leuk vinden om wat berichtjes te krijgen en hoop vaker bezoek te krijgen!

En ja, door Pinda moet ik alweer de ramen lappen….

Groetjes Pietje

Geef een reactie

