Pinda’s jurkje is af

 
Bij nieuwe schoenen hoort natuurlijk ook een nieuwe jurk. Ik heb Pinda wel een spijkerbroek eronder aan getrokken want het is niet echt blote benen weer vandaag.
Het jurkje was heel simpel, twee rechthoekige stukken stof en de bovenkant heb ik met elastiek spoeldraad gerimpeld, van dezelfde stof heb ik schouderbandjes gemaakt en dat was het. Supersimpel en ik zal er zeker nog meer maken, misschien met een iets groter rimpelgedeelte.
Ik heb alleen het bovengedeelte niet goed omgezoomd, doorde rimpeling valt het toch wat naar buiten, wijze les voor de volgende keer dus.
Geef een reactie

