Witte chocoladetaart

 
Witte chocoladetaart…. ik had een recept gevonden voor deze taart, ik zei tegen mr Big; “gôh, zal ik eens witte chocola..” en er werd meteen al heel hard JA geroepen voordat ik maar uitgesproken was.
Vandaag was dus de dag, witte chocolade gekocht (het enige ontbrekende ingredient, verder had ik alles) en aan de slag maar. Het was supermakkelijk om te maken, en de geur! De geur! De GEUR!!!!! Geweldig zacht en zoet en lekker terwijl die 20 minuutjes bakt in de oven. Ooit gehoord van de verkooptip een appeltaart bakken als je kijkers voor je huis krijgt? Vergeet die maar, bak een witte chocolade taart! Geurkaarsen met witte-chocoladetaart-geur? Ik zou ze zeker kopen.
 
Hij kwam prachtig uit de oven maar zakte wel in tijdens het afkoelen. Hij hoort een beetje smeuïg te zijn van binnen en dat was die zeker! Het leek een beetje op een hele smeuïge cake met een lekkere choco nasmaak. Als je van witte chocolade houdt zou ik deze zeker maken! Natuurlijk kan die ook gemaakt worden met donkere chocolade… Deze foto is genomen voor het eten (erg he) en ik verwacht dat hij de nacht niet haalt met mr Big en zijn liefde voor witte chocola.
 
Ik heb het recept hier vandaan
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=465536&rq=witte+chocoladetaart maar ik heb het iets aangepast, ik heb de sinasappellikeur eruit gelaten en geen sinasappelslagroom gemaakt (ik ben niet zo van de sinasappels).
Geef een reactie

