Geen 112 nodig

 
Gelukkig, Mr Big is niet vast komen te zitten in de kruipruimte dus 112 bellen was niet nodig. De waterleiding zit erdoor, de kraan buiten is gemonteerd en het begin voor de elektriciteit zit er al.  Ook de cai kabel is eindelijk onder de vloer weggewerkt dus Pinda kan er ook niet meer mee spelen. Door al het gekruip onder de vloer was er ook erg veel geritsel wat de katten niet konden plaatsen. Het was erg grappig om die elke keer te zien schrikken van alle geluidjes. Ik heb Pinda maar gezegd dat er kaboutertjes onder de vloer zaten. De leidde weer tot Mr Big die zichzelf kelderkabouter noemde… Ik moest de kelderkabouter wel helpen, hij drukte vanuit de kruipruimte de caikabel omhoog en ik moest kijken of die al uit de vloer kwam. Terwijl ik de vloer in de gaten hield hoorde ik al heel gedempt: “heihoo heihoo” van de zeven dwergen en nadat de kabel erdoor was hoorde ik “op een grote paddestoel”. We hebben hier rare kelderkabouters hoor!
 
Ik heb ook nog een hele grote tip voor alle onhandige klunsen zoals ik! Arniflor van VSM. Geweldig bij blauwe plekken. Ik had het bij Pinda al wel eens gebruikt maar niet bij mezelf. Ik heb me vanavond erg hard gestoten toen ik voor Pinda aan het dansen was tijdens het tandenpoetsen. VSM was geweldig! Mijn blauwe plek is bijna  verdwenen.
Ik denk dat ik het wel even moet toelichten, Pinda is geen grote fan van tandenpoetsen. Een van ons gaat dan raar dansen zodat ze gaat lachen en de ander poetst dan snel haar tanden…
 
Geef een reactie

