De gordijnen zijn klaar

Nou ja, bijna dan. De zoom onderin moet er nog in, eerst moeten ze nog even uithangen. Ik had geen zin om te wachten tot beter licht om een mooiere foto te maken, je kunt tenminste zien hoe vrolijk de stof is. Het is me reuze meegevallen om deze te maken. Zaterdag heb ik de stof gekocht en alle verticale zomen erin gezet, zondag en maandag heb ik het band erin gezet en maandagavond hebben we ze opgehangen (alles tijdens Pinda’s slaapje).
 
Vandaag zijn ook mijn oorbellen binnengekomen! Ik had ze via etsy.com besteld, voor de mensen die dat niet kennen, het is een grote site waar mensen hun zelfgemaakte spullen verkopen. Van oorsprong is het een amerikaanse site maar steeds meer mensen uit de hele wereld verkopen hun spullen.
Met de nog steeds lage dollar is het helemaal niet duur om iets vanuit Amerika te laten verschepen, bovendien het handgemaakte aspect vind ik zo leuk. Inclusief verzenden koste dit 23 dollar, rond de 18 euro. Let wel, dit zijn zilveren oorbellen. Ik heb ze van deze mevrouw http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5311389
 
Geef een reactie

