Ik was er niet want…

  
  

 
 
Ik was hier! Pinda en ik zijn met Mr Big meegegaan toen jij voor zijn werk op pad moest! Mr Big ging overdag werken en Pinda en ik maakten eerst Terneuzen onveilig en vandaag waren we in Goes.
Gisteren hebben we heerlijk gegeten in Terneuzen bij de Twee Heren van Terneuzen. Echt superlekker, asperges voor mij, garnalen voor mr Big, varkenshaasje voor mij, spareribs voor mr Big, kindermenuutje voor Pinda! Ik was alleen zo dom geweest om een menupakketje te nemen dus er zat ook nog een toetje bij en daar had ik eigenlijk geen plaats meer voor. Gelukkig lust Pinda ook peche melba ijs met veeeeel slagroom. Dat kind leek wel een bodemloze put, ik bedoel ze had een kindermenu waar de gemiddelde volwassene zich ook goed mee kon vullen. Een hele frikandel is erin gegaan, heel veel patat en met de appelmoes kon ze goed vingerverfen (eetbare vingerverf want er is ook heel veel verdwenen in dat bekkie). Tussendoor heeft ze nog flink gesnoept van de knoflooksaus (hoezo kind van mij) en van de varkenshaas en spareribs (hoezo kind van d’r vader).
Ze zag er dan ook niet uit aan het eind van het eten, daar heb ik helaas geen foto van maar wel een foto van iets later, toen ik in daglicht zag dat er nog veel gepoetst moest worden.

   
  

 

Dus toch nog een foto voor de Pinda liefhebbers.

Het hotel had trouwens uitzicht op de Westerschelde, niet verkeerd als je ’s middags even op de kamer moet zitten vanwege Pinda’s slaapje. Enne geef mij water en bootjes (hele grote bootjes) om naar te kijken en ik ben tevreden.  Pinda had natuurlijk prima door dat ik nog in de kamer was terwijl zij een slaapje moest doen dus voordat ik die stil had.. S’ avonds was het helemaal gezellig, om 20.30 kwam nog eens het koppie boven het campingbedje met een heel vrolijk haaaaaiii naar ons toe. Toen ik heel streng zei LIGGEN NU wist ze niet hoe snel ze weer moest zakken. Het moeilijkste bij zulke dingen vind ik altijd het inhouden van je lach. Het is zo’n leuk gezicht, eerst een heel vrolijk koppie en daarna schrikt ze zich kapot… en luistert veel beter dan dat je ooit verwacht had.  

Ze had dan ook hele kleine oogjes de volgende dag.
 
Vanochtend heeft mr Big ons in Goes afgezet en daar konden we ons wel vermaken! Heel veel leuke winkeltjes bezocht, waaronder moei wanne van een kennisje van heel lang geleden (hai, was erg leuk je weer te zien! Pinda is helemaal gek op je kadootje), echt een aanrader als je daar in de buurt bent, en zo niet ze hebben ook een webwinkel  www.moeiwanne.nl
Ik had het alleen heel erg warm vandaag, begrijp me niet verkeerd, ik klaag zeker niet over het weer maar ik heb het snel warm en een spijkerbroek en shirt met lange mouwen draagt niet bij aan een algeheel gevoel van koelte. Dus snel een winkel in, deo gekocht en een test flesje parfum gebruikt, wat leuks en koels aan kleding uitgezocht en gevraagd of ik de kleding aan mocht houden. Aangezien Pinda in slaap was gevallen had ik maar een terrasje opgezocht en een spa rood besteld met veel ijs. Nou zeg, een bus deo en een tester parfum van de Etos, nieuwe koelere kleren en koud drinken deed wonderen.
We zijn wel bijtijds weer naar huis gegaan maar toch hebben we er, door file’s en een stopje bij het “restaurant” met die rare boom, 4.5 uur over gedaan. Pindaatje vond het fijn om de poezels weer te zien maar die negeren ons nu een beetje. Dat gebeurd wel vaker als we even weg zijn.
 
Goes:
 

  

Geef een reactie

