Pinda & Pasta = Basta

Pinda en pasta, meer heeft ze niet nodig! Vandaag heb ik maar weer eens een van mijn succesrecepten gekookt, pasta bolognese. Het moet wel even opstaan, het enige wat je af en toe moet doen is roeren en dat is op zo’n warme dag als vandaag eigenlijk alles dat ik wil doen op kookgebied.
Pinda zit nu lekker in het zand met haar vrachtwagentje te spelen (goed idee Muitermama), mr Big is met vrienden een motorrit aan het maken en ik zit heerlijk achterin de tuin, lang leve een laptop en draadloos internet. We hebben vanuit hier eigenlijk niet zoveel te melden, het weer is heerlijk en iedereen heeft het naar zijn zin hier. Ik hoop dat dat ook voor jullie geld!
 
Geef een reactie

