Multifunctionele aardbeien

Gisteren heb ik een paar aardbeitjes gemaakt. En ze blijken multifuntioneel te zijn! Je kunt er gewoon mee spelen, zoals elk normaal kind. Je kunt ze in je mond stoppen (ze eet geen gewoon fruit maar fruit van vilt, kom maar op). Je kunt ze, terwijl je op de rug ligt, onder de bank drukken. Je kunt ermee gooien. Je kunt ze aan je jas hangen en bewondering oogsten in de supermarkt. Ze passen prima aan een sleutelhanger. De kat kan ermee aan de haal gaan en helemaal gek worden. Je kan ze in de perenboom hangen en iedereen vertellen dat je een heuse aardbeienboom van twee meter hebt (dat was een actie van mij, niet van Pinda).
Als ik hier toch eens mijn geld mee kon verdienen… dan zou ik heel gelukkg zijn. Wie helpt? Een setje van drie voor 4 euro! Een nieuw setje natuurlijk, deze hebben bovenstaande al doorstaan.

Plaats een reactie