Zielig

 
Ik ben een beetje zielig vandaag. Mijn derde kies komt door en dat is toch wel even andere koek dan die tanden die ik eerst kreeg. Vanochtend heb ik ook nog de deur dichtgedaan voor mama en toen zaten mijn vingers ertussen. Mama riep nog wel “pas op je vingers” maar ik snapte niet wat ze bedoelde. Nu wel. Stomme deur.
Bij het boodschappen doen kreeg ik ook nog geen stukje worst en toen ik daar een beetje verdrietig van werd legde ik mijn hoofd op het winkelwagentje. Net op een stukje dat niet zo lekker lag. En nu heb ik een blauwe plek op mijn hoofd. Stom winkelwagentje.
Toen ik terugkwam heb ik thuis wel weer een deur dichtgedaan, maar nu wist ik waar ik op moest letten. Lekker mijn vingers er niet tussen! Maar toen ik me omdraaide struikelde ik over mijn speelgoed dat mama niet op had geruimd. Stomme mama.
Ook wilde ik nog buiten spelen in de zandbak maar het zand was helemaal nat van de regen dus moest ik binnen blijven en mijn boterham eten. Stomme mama.
En toen mama eindelijk door had dat ik gewoon naar bed wilde in plaats van mijn boterham helemaal opeten moest ik ook nog een zetpil paracetadinges in m’n poeperd. Nou, ik zet wel even kracht hoor, dat ding komt er niet in. Toen kreeg ik van mama mijn lichtgevende paddestoel om mee te spelen, heeft ze daarna stiekem die pil wel in m’n achterste gedaan! Stomme mama.
En toen mocht ik naar bed. En vond ik mama toch wel weer even lief. Ik heb haar maar een dikke zoen gegeven. Van mama moet ik nu minstens 2 uur slapen want dat helpt zegt ze. Ik hoop het (en mama ook!)
Geef een reactie

