Ik wil… deel I

Ik heb een nieuwe rubriek toegevoegd. Mijn Ik wil… rubriek. Hier geen zogenaamde goede manieren, geen “ik zou graag”, geen “lieve Sinterklaas, ik heb me dit jaar goed gedragen”, geen “ik ben niet zo materialistisch ingesteld” en meer van die onzin.
Gewoon IK WIL. Mijn verlanglijstje. Nou betekent “ik wil” natuurlijk niet “ik wil nu”. Tuurlijk, nu mag wel als iemand besluit om mij iets van mijn lijst te geven, maar zolang als ik het zelf moet betalen betekent “ik wil” niet “ik wil nu”.
 
Absolute nummer 1 op mijn lijst (en die staat er al heel lang, dat kan ik je wel vertellen. Mr Big zal hier niet verbaasd over zijn);
 
 
Kitchenaid mixer. Op hun site staat: does everything but hug your kids. In ijsblauw of amandelwit (ja, ik heb ook nog eisen als het om de kleur gaat). Reden dat de mixer nog niet in mijn keuken staat is natuurlijk de prijs. Ik heb hem laatst in het echt gezien, ik wil hem al jaren maar ik loop niet vaak een zaak binnen die er eventueel een kan verkopen (waarom zou ik me de kop nog gekker maken). Maar ik zag hem (in gedachten heb ik hem al Boris genoemd), ik zag Boris dus laatst en ik hem hem geaaid. En gezwaaid toen ik de winkel uit liep. En heel diep gezucht. En nu verkopen ze Boris en zijn vrienden ook bij de Intratuin en daar kom ik wel iets vaker dan in de betere kookwinkel. Gelukkig weet ik dat Boris bij de Intratuin voor veel meer geld geadopteerd moet worden dan bij een willekeurige internetwinkel, dat helpt bij het afscheid nemen.
 
 
edit: ik wil natuurlijk ook wereldvrede, einde aan hongersnood en op een vlak waarvan ik denk dat het eerder te bereiken is; gelijke rechten voor homo’s en een eind aan discrimatie in het algemeen. Ik ben natuurlijk niet helemaal materialistisch ingesteld, behalve als het op Boris aankomt.
Geef een reactie

