Eindelijk afgemaakt

 
Ik heb de zolder een beetje netter gemaakt (opgeruimd kun je het nog niet noemen) en kwam toch wat meer bijna-af projectjes tegen dan dat ik dacht dat ik had.
Dus ik heb eindelijk maar eens een knoop en een lusje aan Pinda’s shirtje gezet en een broekje voorzien van elastiek. Ik snap nooit waarom zulke zaken zo lang moeten duren bij mij. Mogelijk heeft het te maken met al die dingen in mijn hoofd die ik ooit nog wil maken (zie ook mijn nieuwe pagina favorieten, net onder de kopfoto…)
Afgelopen avond heb ik twee shirts voorzien van knoopsgaten, nu nog 2 van de 7 knopen aanzetten, een zoom erin zetten en een bies vastmaken. Dan heb ik in totaal ineens 4 kledingstukken voor Pinda af. Niet slecht… wel laat.
Het shirtje van Pinda is een patroon uit de Knippie nr 2 van 2009 geloof ik. Het broekje (zelfde als op de foto maar dan roze) heb ik gemaakt aan de hand van een ander broekje van haar. In het kader van de kredietcrisis komt de stof van de broek van de mouwen van een shirt van mij. Ik heb nu dus nog wat stof over, ik denk dat ik daar een halterjurkje (voor Pinda dus hè) van maak. Neeeee, eerst alle onafgemaakte dingen afmaken, dan pas verder!
Pinda is vandaag een stuk beter te pas. Het was vanochtend nog wel vroeg maar ik hoorde vanochtend eeeteee (éééén twéééé, meestal gevolgd door een spring, gooi of valactie), paaaaapaaaaaa en veel gelach. Nu op naar de volgende kies…
Geef een reactie

