Voor mr. Big

Lieve Mr. Big,

Je bent nu sinds zondag op pad voor jouw werk. Dat je weg bent heeft voor- en nadelen hoor. Ik heb ze gisteravond even voor mijzelf op een rijtje gezet. Doordat je weg bent slaap ik beter de nacht door, dat is voordeel natuurlijk. Ik word niet wakker gemaakt omdat ik zogenaamd zou snurken en ik heb geen last van je nachtmerries. Daarentegen duurt het heel lang voor ik in slaap val en snurk ik nu mezelf wakker. En toen je er niet was vannacht toen ik wakker werd van een nachtmerrie waarin wij en de buren ontvoerd waren en jij ons gered had miste ik je toch wel even. We kunnen nu wel onbeperkt risotto eten, nadeel is wel dat ik Pinda moet helpen met het eten waardoor ik niet aan mijn eigen eten toekom, terwijl we het normaal altijd afwisselden. Wat ook zeker een voordeel van je aanwezigheid is, is dat je ’s morgens Pinda uit bed haalt terwijl ik rustig kleren aantrek en een flesje klaarmaak. Pinda is niet de meest geduldige en nu moet ze dus langer wachten. De televisie is nu wel veel meer uit en de radio veel meer aan. Ik heb nooit gesnapt dat je én achter de laptop kunt zitten én een film kijken. Naar mijn mening konden mannen toch geen twee dingen tegelijk? Nu je weg bent is de deur regelmatig van het slot af. Met als toppunt maandag op dinsdag, de voordeur was van het slot, de achterdeur ook en de raampjes stonden open. Maar ik heb geleerd hoor, ik heb een papiertje op de gangdeur geplakt met “deuren op slot?”. Misschien helpt het. Ik heb wel veel minder (lees geen) kleren op de badkamervloer rondslingeren. Alles verdwijnt nu gewoon in de wasmand… ‘S avonds verschoon ik ook de kattebak, iets wat natuurlijk moet gebeuren maar ik vind het toch leuker als jij dat doet. Je aanwezigheid is ook handig als ik weer eens vergeten ben om toiletpapier aan te vullen. We redden ons wel maar Pinda en ik zullen blij zijn als je weer thuis bent! Liefs ons PS; op het moment dat ik dit typ huilt Pinda heel klagelijk, al een uur lang. Ze is het er niet mee eens dat ze naar bed moest. Even werd het een beetje stil, toen hoorde ik haar speen vallen op het laminaat en begon het gehuil natuurlijk weer. Kom gauw naar huis want met jou kan ik het zielige gehuil iets beter aan dan zonder jou!

Geef een reactie

