Kinderbeveiliging

 
Mr. Big is een hele verantwoordelijke papa. Zo een die, toen Pinda net 2 maand oud was, alle stopcontacten al voorzien had met die beschermers. Ook al snap ik natuurlijk het nut van die dingen, ik vervloek ze regelmatig. Net zoals de traphekjes. Veilig ja, handig nee. Er zijn nu nog maar een paar stopcontacten die we echt kunnen gebruiken. Door de beveiligers hebben stekkers de neiging om uit het stopcontact te vliegen. Vaak dacht ik dat mijn laptop wel aan de lader hing totdat hij uitging. Bleek dat de stekker weer eens half eruit hing.
Pinda dacht gisteren mij te helpen, ze heeft een beschermer uit een stopcontact gepulkt. Hoezo beveiliging. Lief kind hè, offert haar eigen veiligheid op voor het gemak van d’r moeder.
Geef een reactie

