Ik heb honger

Nieuwe schoenen. Voor ons allemaal. Hoezo verwend?
Mr. Big moest nieuwe schoenen hebben, al heel lang, maar hij kon niet slagen. Liepen we zaterdag een winkel binnen en zagen we leuke schoenen voor ons allemaal. Driewerf hoezee!!! Leuke sportieve schoenen voor mr. Big, mooie wat nettere schoenen voor mij en echte Teva’s voor Pinda. Pinda heeft nogal wat jubeltenen en die komen nog wel eens dubbel te zitten in haar witte zomerschoenen met als gevolg dat ze die helemaal niet meer aan wil. Dikke tranen rollen over haar wangetjes en de schoenen worden hard weggeslagen. De laatste dagen heeft ze veel op blote voeten gelopen maar dat is buiten natuurlijk niet geweldig.
Pinda heeft echter niet genoeg aan haar Teva’s. Zaterdagavond betrapte ik haar (voor het avondeten) erop dat  ze het bandje van mijn nieuwe mooie schoenen in d’r mond had. Fijn, afgekloven schoenen. Ik dacht toch echt dat ik een kind had, geen hond. Nadat we wat eten in haar bekkie hadden geschoven bleef ze wel af van mijn schoenen. We hebben gisteren dus een wijze les geleerd van Pinda, geef mij op tijd eten of ik eet je schoenen!!!
 
 

 

:: Pinda wil geen spetters in haar gezicht krijgen

 

:: Ooh, toch een paar spetters

Geef een reactie

