Ik klaag niet, naja een beetje

 
Het weer is eindelijk weer bij zijn zinnen gekomen! En ik dus ook! Ik hou niet echt van mensen die klagen over het weer, vooral omdat je er toch niets aan kan veranderen. Bovendien, de mensen die altijd het hardst roepen dat het wel eens wat warmer mag worden zijn ook de mensen die het hardst roepen dat het te warm is.
Maar aangezien ik nooit roep dat het wel wat warmer mag, mag ik nu wel één keer zeggen dat de afgelopen week te warm was… Ik ben niet gebouwd op 26+ graden celcius. Ik heb zelf teveel isolatie en mijn huis heeft te weinig isolatie. Mijn hoofdpijn is vandaag eindelijk een stuk minder, na 4 dagen onafgebroken hoofdpijn te hebben waar geen paracetamol tegen opgewassen was en ik maar naar de ibuprofen heb gegrepen. Mijn huis is nu eindelijk wat netter, je denkt toch niet dat ik ga stofzuigen als het binnen 27 graden is en vannacht heb ik eindelijk eens 7 uur achter elkaar geslapen. Eigenlijk klaag ik niet, ik noem nu alleen de zaken die veranderd zijn door het koelere weer (!)
Helaas is onze prachtige zweefparasol omgewaaid afgelopen zaterdag en is die nu helemaal ontzet en niet meer te gebruiken. Daar heb ik wel even flink van zitten balen. We hebben het opgegeven aan onze tussenpersoon voor de verzekering maar weten niet of we een vergoeding kunnen krijgen, we hebben geen aankoopbon en gaan geen nieuwe parasol kopen, dus we hebben ook geen bon van een nieuwe aanschaf. Wel gaan we nu eindelijk maar eens een zonnescherm aanschaffen, op hele korte termijn hoop ik, de jacht start deze week.
Geef een reactie

