Tonnenlol

Pinda is niet moeilijk te plezieren, heeft alleen een ton nodig. Het mooiste van alles was dat ze gewoon ging lopen alsof er niets kon gebeuren. Met de ton op d’r hoofd dus. Ze stootte tegen de tafel en viel pardoes op haar luierachterwerk (lang leve luiers). Ik moest ontzettend lachen om haar, zij keek eerst aardig beteuterd maar door mijn gelach moest ze zelf ook lachen. Vandaag wordt er iets minder gelachen. Ze is een beetje hees, snottert aardig wat af en heeft verhoging. Ze heeft ook af en toe een hele rode wang dus ik denk dat kies nummer 5 zich ook nog aandient. Zielepietje… Voordeel is wel dat ze iets meer wil knuffelen. Ze heeft zelfs even op schoot gezeten/gelegen tijdens ‘het zandkasteel’. Nadeel is dat je door dat knuffelen zelf ook onder het snot komt te zitten. Ik hoop dat het snel weer beter gaat want we hebben dit weekend twee bbq’s. En daar willen deze vader en moeder graag naar toe! Ik ben blij dat meerdere van jullie hetzelfde dachten over mijn vorige logje. Ik wil natuurlijk geen eenkennig kind (al vraag ik me erg af of je daar echt wat aan kan doen) dus ik moedig haar altijd wel aan om te lachen, te zwaaien, hai en dag te zeggen, te gaan spelen met andere kindjes enzovoort maar dat vreemden ineens, met de beste bedoelingen, aan haar zitten, dat hoeft zij en ik niet te accepteren. Mr. Big zei gisteren dat hij toch ook niet aan iedere leuk uitziende vrouw ging zitten (dat nam ik niet aan nee, phahaha). Maar hij heeft wel gelijk, volwassenen zullen het ook niet leuk vinden dat iemand ze ineens een aai over de bol zou geven. Ik heb ooit eens een zwangerschapsband gezien (jeweetwel, zo’n stuk stof om je zwangere buik) waarop stond DO NOT TOUCH. Ik denk dat als ons (in de iets verre) toekomst weer een baby gegund is dat ik een t shirtje ga maken met die tekst erop. Of ik plak het kind wel een sticker op het voorhoofd.

Geef een reactie

