Eten, eten, eten

::foto is genomen door het raam vandaar die lichtweerkaatsing. Het jurkje is uit die tas met kleding.

Dit weekend hebben we een bbq gehad op vrijdag, patatjes bij opa en oma op zaterdag (met ijs toe) en weer een bbq op zondag… Tijd voor een balansdag, nee, een balansweek denk ik. En wat een goed weekend was het zeg! Vrijdag kwamen we laat thuis met een slapende Pinda, volle buikjes en een hele tas vol met kleding. Vrienden van vrienden hebben een dochter die wat ouder is dan Pinda, en die was uit haar kleding gegroeid. We kunnen dus weer even vooruit. Zaterdag kwamen we met ook met volle buikjes thuis, volle buikjes met ijs. Zeker niet slecht dus want die schoonvader van mij kan patatjes bakken en ijsjes maken. Enne geef Pinda een ijsje en je kreeg veel kusjes kwam hij achter. Pinda was alleen een beetje ziekjes dus die ging thuis meteen door naar bed. Zondag was Pinda niet meer ziekjes, en we kwamen weer thuis met volle buikjes, plus 4 kunstof kinderstoeltjes voor buiten en een lading melamine kopjes, kommetjes en bordjes. Weer een goede oogst. Pinda heeft lekker gespeeld met haar op een na jongste neefje en was helemaal onder de indruk van hem. Vandaag moest ik dus weer zelf koken. Was wel weer wennen en afzien hoor (zielige ik). Gewoon gekookte aardappels met doperwtjes en een stukje kip. Niets lekker een patatje, sate-tje of zalmpje van de gril. Verder heb ik mijn groentes uit mijn tuintje uit de grond gekeken. Maar ze gingen er niet sneller van groeien. De spinazie doet het wel heel goed, het is al herkenbaar als spinazie. Als die nu al klaar zou zijn dan is het balansweekje helemaal compleet maar ik denk dat ik nog wel twee weekjes moet wachten.

Geef een reactie

