Laat de wereld maar vergaan

 
Die Pinda van mij die veranderd ook met de dag zeg. Ineens wil ze knuffelen en bij je zitten. Vanochtend heeft ze op de bank mij een boekje voorgelezen. Ja, mij voorgelezen, niet ik haar. Ze pakte een nijntje boekje, klom bij me op de bank en ging vertellen wat er allemaal gebeurde. Denk ik dan. Ze brabbelt nog steeds meer dan dat ze praat.
Na haar slaapje vanmiddag kreeg ze een schoteltje nibbits chipjes. Ze wilde dat ik op de bank ging zitten en klom er weer bij. Zo lag ze lekker tegen me aan, met de chipjes en haar flesje sap.
En dan ben ik even heel gelukkig hè! Dan kan de hele wereld vergaan, maakt me niets meer uit.
Geef een reactie

