Pinda demonstreert

  

Ik ben Pinda en ik laat vandaag zien hoe je op de bank moet komen. Heel veel mensen doen het verkeerd, die gaan gewoon door de knieën en ze zitten. Helemaal fout. Doe het zoals ik, dan heb je veel meer plezier. 

 Zet een been op de bank en kijk ondertussen door het raam of er niets vreemds gebeurd buiten. Als er niets vreemds gebeurd buiten hijs jezelf dan op. Meestal moet ik hierbij heel hard zuchten en steunen, dat helpt. 

 

 

 

 Blijf jezelf ophijsen en gooi tegelijk je hoofd naar voren, hiervan moet ik altijd een beetje giegelen of gillen. Worstel een beetje totdat je op de bank zit op handen en knieën. Vaak zeg ik dan “aaaah” of iets dergelijks.  

 

 Eenmaal aangekomen op de bank kun je heel lekker je flesje drinken. 

 

Of in een iets andere positie een boekje (op de kop) lezen.
 
Echt waar, veel leuker dan gewoon gaan zitten!

 

Geef een reactie

