Mazzel

Soms heb ik mazzel. Nou ja, eigenlijk wel vaak hoor want ik heb een prima leventje vind ik. Maar soms vind je leuke kleding voor een nog leuker prijsje. Voor maar 3 eurootjes heb ik een leuk broekpakje gevonden voor Pinda. Ze heeft hetzelfde pakje in spijkerstof, een maatje kleiner, en die stond geweldig. Deze is van rode corduroy en een beetje te groot maar van het winter, als corduroy meer gepast is, dan zal het prima passen.
 
Ik ben hier weer veel beter te pas, de koorts heeft niet doorgezet gelukkig. Ben alleen nog wel snel moe maar ik heb veel vieze mientjes ingeslagen, kiwi, appel, peer enz. Gisteren heb ik lekker op de bank gelegen terwijl Pinda de kamer afbrak. Ik heb het al eerder gehad over haar klimvermogen, gisteren is ze op de kattenpaal geklommen en op haar speeltafel. Omdat ik lag had ik het wat later door dan normaal. Ze moet denk ik een keer flink vallen voordat ze doorheeft dat ze gevaarlijk bezig is.
 
Pinda zingt nu hele dagen, speelt heel veel met haar poppen en geeft ze ook de fles. Ook wil ze helemaal niet stil blijven staan voor de foto! Hier dus wat onduidelijke foto’s om een indruk te krijgen van haar nieuwe kleren!
Geef een reactie

