Bruiloft

Het was een hele mooie bruiloft! En ja, de bruiloft was op donderdag dus het was ook een hele warme bruiloft, er zijn temperaturen van 37 graden waargenomen. En veel mannen liepen in pak en die bruidsjurken bestaan ook niet uit één laagje stof dus het was een beetje afzien voor iedereen, maar het mocht de pret zeker niet drukken. De ceremonie was heel mooi, het eten was heel lekker en de band kon ongelooflijk goed muziek maken, er was een fotograaf en een videograaf aanwezig en ik was mijn camera vergeten. Dom dom dom dacht ik eerst nog maar ik zou helemaal geen tijd hebben gehad om foto’s te maken. Foto’s volgen nog, de fotograaf levert met een weekje of drie alles aan. Er zijn hele leuke foto’s van Pinda gemaakt, ik kan niet wachten tot alles klaar is. De videograven hebben ook een geweldige film in elkaar geflanst, ze kwamen overdag meteen ’s morgens al filmen en deden dit de hele dag door, de een filmde, de ander monteerde. ’s Avonds, toen alle avondgasten er waren is de film vertoont, een film van zo’n 7 minuten. Ik had het de hele dag aardig droog gehouden, alleen een traantje weggepinkt toen Muitermama de trap afkwam terwijl Muiterpapa onderaan stond te wachten, weer een traantje toen Muiteropa Muitermama weggaf en nog een keer bij het jawoord natuurlijk. Al die standaardmomentjes waar je een brok van in de keel kreeg. Maar tijdens de film heb ik echt 7 minuten lang gehuild. Wij hebben met een hele groep overnacht in hetzelfde hotel als Muiterpapa en mama, alleen hadden hun een bubbelbad, rozenblaadjes en champagne op de kamer. Wij helemaal niet, vond ik wel flauw. Het leuke was wel dat we ’s morgens nog met z’n allen lekker ontbeten hebben. De hele vrijdag verder was een luie dag, ik ben ’s avonds zelfs bijna gelijk met Pinda naar bed gegaan, voor negen uur sliep ik zeker. Volgens mij word ik oud.

Geef een reactie

