Oeverloze rivieren

Van SNOT. Rivieren en rivieren van snot. Afgewisseld met wat gekuch en gekrab aan muggebulten. Ik heb ze geteld. De muggebulten bedoel ik. Ik heb 25 muggebulten. Op mijn onderbenen. 25. Echt waar. En vandaag is mr. Big naar de huisarts geweest want het vermoeden was dat hij een voorhoofdholte ontsteking had. En dat heeft hij. Maar ze geven er geen antibiotica meer voor want dat schijnt niet helpen blijkt uit onderzoek. Maar hij mag wel lekker veel ibuprofen slikken, op doktersrecept. En dat doe ik dan ook, maar dan zonder het doktersrecept. Ik doe gewoon aan zelfmedicatie. Dat kan ik, want ik heb mijn propadeuse HBO-V (verpleegkunde) gehaald dus ik weet er een beetje van. Hierna ben ik gestopt met de opleiding, vandaar dat ik een beetje weet. Pinda draagt ook haar steentje bij aan de rivieren van snot, maar verder is er met haar gelukkig helemaal niets aan de hand. Omdat ik altijd probeer om positief te blijven, hier weer een lijstje met dingen waar ik blij van word;

:: ibuprofen

:: zachte zakdoekjes van Kleenex

:: ibuprofen

:: azaron

:: ibuprofen

:: waterijsjes

:: ibuprofen

:: afhaaleten

:: ibuprofen

:: oja, bijna vergeten; IBUPROFEN!

Geef een reactie

