Niet helemaal toppie

 
Het weekend is weer voorbij, en daarmee de vakantie ook. Valt dat even tegen. Pinda en ik moeten aardig wennen aan het feit dat mr. Big weer aan het werk is.
Het was wel een vakantie vol ziekte zeg! Komen we vrijdagochtend thuis, heeft Pinda ineens weer een temperatuur van 39,4, nu gaat het wel weer goed maar het hele weekend zijn we druk geweest met haar. Ik ben ook nog niet over alles heen en daar komt bij dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn twee vriendjes ibuprofen en neusspray. Beide gebruikte ik te lang dus ik moet het weer even op eigen kracht doen. Valt ook niet altijd even mee.
En we missen het verblijf bij het betere boeren bed heel erg. Echt heel erg. Meestal na een vakantie was het wel weer lekker om naar huis te gaan. Maar deze vakantie was zo op ons lijf geschreven. Lekker veel ruimte en groen, dieren om ons heen en een houtkacheltje. Ik heb echt veel heimwee. In ons volgende huis komt zeker een houtkacheltje hebben we afgesproken met elkaar. Bij dit huis kan het helaas niet zo maar. Kost heel veel geld zijn we onlangs achter gekomen. En als het volgende huis iets meer tuin heeft dan komen er ook kippen. Ik zou niet weten wat ik zelf met een koe moet doen maar uitzicht op een koeienwei is ook een wens. Aaaach je moet blijven dromen he, zeker als die hoofdprijs in de staatsloterij weer niet op ons lotnummer is gevallen.
Geef een reactie

