druk druk druk

Ik ben aan het knippen, spelden, rijgen, naaien, wachten op bestellingen die niet komen op de dag dat ik ze verwacht (en nodig heb), praten, lachen, stofzuigen, bijna mijn vinger weer doorboren met de naaimachine naald, foto’s maken, meer lachen, Pinda knuffelen, fietsen, af en toe nog mijn neus snuiten, Mik en Nona een aai geven, Mik en Nona aan de kant duwen omdat ze ontzettend in de weg lopen, bloggen, straks nog koken, en dan natuurlijk ook eten enzovoorts enzovoorts. Vrijdag zal ik meer vertellen over waar ik nu mee bezig ben. Misschien donderdag al. Maar nu zit ik eerst heel even lekker op de bank met een spaatje!
Geef een reactie

