De winkel

 
En hier was ik nou zo druk mee!
 
Ja, echt waar, een winkeltje! Webwinkel dan. Ik heb altijd zo’n plezier in het maken van van alles en nog wat dat ik nu maar eens de stap ga wagen om het te verkopen.
Toen Pinda net geboren was ben ik begonnen met het maken van slabjes en spuugdoekjes. Voornamelijk omdat ik de standaard slabjes niet mooi en de mooie slabjes te duur vond. Maar het bleek dat ze ook nog eens heel goed werkten. Winkelgekochte slabjes verdwenen meer dan eens in de prullebak omdat ik de vlekken er niet uit kreeg, dat probleem heb ik bij mijn eigen slabben nooit gehad. Dus dat was het eerste waar ik aan dacht om te verkopen.
Pinda slaapt ook regelmatig onder eigengemaakte dekbedjes. Die ga ik dan ook strakjes verkopen, die zijn nog in de maak. Ik wilde gewoon graag het winkeltje openen. Vandaar ook de pagina In de maak op de winkel.
Laat me weten wat je ervan vindt! Of nog beter, koop wat!
Geef een reactie

