Hevien hoort hier actie

Ik zag net het nieuws waarin het verhaal wordt vertelt over Hevien. Zij heeft, ondanks dat ze hier geboren is, nog geen nederlandse verblijfvergunning. Haar familie zit al meer dan 11 jaar in de procedures en dus ook in de onzekerheid. Haar school vind dit, net als ik, grote onzin en is met een actie gestart. Je kunt je handtekening achterlaten op www.hevienhoorthier.nu hier kun je ook meer lezen over haar achtergrond en de aanpak van de actie. Nu denk ik dat er wel een plaatsje te vinden is voor mensen die graag in Nederland wonen en ik snap dat er regels nodig zijn om dit te controleren en reguleren.Ik zou niet weten hoe ik een asielbeleid zou moeten voeren dus ik wil niet roepen dat ik het beter weet, maar mijn eigen gezonde-boeren-verstand zegt me dat een beslissing niet 11 jaar op zich moet laten wachten? Misschien willen jullie Hevien helpen door een handtekening te zetten?

Geef een reactie

