Geen zin

Ik heb geen zin vandaag. Ik had geen zin om op te ruimen (wel gedaan), geen zin om te strijken (ook gedaan), geen zin om boodschappen te doen (ook gedaan), geen zin om de hele middag op een pakketje van de Wehkamp te wachten (ook gedaan). Ik had wel zin om te douchen maar durfde dat niet want je zult net zien dat dan dat pakketje wordt bezorgd. Dus wachten, wachten, wachten. Toen ik om half vijf de post ging ophalen bleek dat ze het pakket door de brievenbus hadden gedrukt (ik heb geen brievenbus in de deur, maar een brievenbus buiten). Terwijl ik de hele middag wachtte, omdat ik dus een bezorger aan de deur verwachtte. Bah, ik had graag willen douchen nadat ik vanochtend snel alle boodschappen had gedaan, om maar op tijd thuis te zijn. Ik heb wel zin in vanavond, lekker bankhangen (net als haar), kijken naar Gooische Vrouwen en Top Gear. Met een stokbroodje met filet americain. En een colaatje met citroenbrandewijn. Maar eerst douchen.

Geef een reactie

