Riem voor kleine middeltjes

Het middeltje van Pinda dan, die is dun. Onze taille’s nemen iets meer centimeters in beslag, wij hebben geen riem nodig. Pinda wel dus. ‘T kind is lang en mager, dat heeft ze van haar vader die lengte en hij en ik waren vroeger allebei mager. Ik moet dus vaak haar broeken aansnoeren maar de gewone kinderriemen zijn ook te groot. En ik vind ze vaak niet mooi. Ik heb dus op de markt twee half ronde metalen ringen gekocht en er een strook stof aangezet. Et voila, een riem. Pinda laat hem hier zien omdat ik gevraagd heb waar haar navel is. Die kan ze aanwijzen en dat doet ze heel graag! Vooral in winkels en restaurants. Als we vragen waar haar navel is wijst ze naar haar navel, als we vragen waar haar neus is wijst ze ook naar haar navel. Terwijl Opa B haar onlangs nog geleerd heeft waar haar neus was. Ik denk dat hij weer even aan de slag moet.

Geef een reactie

