Waterpret

De koelkast moest schoongemaakt worden en de vriezer was echt aan een ontdooibeurt toe. Terwijl ik lekker met stofjes in de weer was heeft mr. Big de koelkast en vriezer aangepakt. Hmmmm, zo mag ik graag de zondagochtend doorbrengen!
Mik vindt het ontdooien zo leuk, ze is gek op druppeltjes. Ze is ook gek op de bubbels van spa rood, en vindt het helemaal mooi om met behulp van haar voorpootje uit mijn glas te drinken. Ik moet dus altijd oppassen met mijn spa. Maar de vriezer dus. Zogauw het eerste ijs smelt is ze er als de kippen bij. Stel je voor dat het ijs naast de bak valt! Als ze er niet met de neus bovenop zit, dan houdt ze het smeltproces in de gaten vanaf een van de stoelen. Heeft zij even geluk, er zit heel veel ijs in de vriezer. 
Geef een reactie

