29 en een dag

Ik ben verwend! Verwend zal ik je vertellen! Verwend met hoofdletters, zo dus: VERWEND! Ontzettend wat ben ik verwend gisteren. Ook al vierde ik mijn verjaardag niet, ik had de hele dag het huis vol zitten. Oma, schoonvader, broertje en schoonzusje overdag, vaders en vriendin en muitermama en muiterpapa met de drie muiters ’s avonds. En het was gezellig! Ik heb dus veel mooie kadoos gekregen. De foto’s volgen nog. Ze volgen echt. Niet zoals in mijn vorige logje, dat de foto van het gebak nog volgt, nee deze komen echt. Het gebak was op voordat ik eraan dacht een foto te nemen. Kleine omschrijving, cake met appels en amandelen met een heerlijk laagje nougatine eromheen. MMMMMM lekker. Als de foto’s in de computer zitten dan zal ik zeggen wat ik heb gekregen!

Geef een reactie

