Macgyver deel II

 
Macgyver had het toch ook wel eens mis? Toch? Ik kan het me niet herinneren maar het moet toch wel? Toch?
Vannacht is het prima gegaan met de slaapzak. Vanmiddag iets minder. Ik kwam haar kamer in en ze had de slaapzak nog aan, dat deel was goed. Maar toen ik beter keek zag ik twee blote voetjes en twee blote beentjes uit de slaapzak steken. Terwijl ik toch zeker was dat dat niet kon door de beveiliging en ik was er ook zeker van dat ik haar een pyjamabroek aangedaan had. Die pyjamabroek werd meteen aangewezen toen ik haar erna vroeg, met een luid DAAAAA en een wijsvingertje wees ze naar de pyjamabroek naast haar bed. Wat was er gebeurd? De beveiliging was nog in tact. Maar er zit speling in. Als ze het deel waar het groene lusje aanzit iets naar boven trekt dan krijgt ze de rits open. En daar steekt ze dan haar benen door en is de pyjamabroek te bereiken. Nou dat duurde dus niet lang, mijn mooie oplossing. Nu hebben we de slaapzak maar achterstevoren aangetrokken, Dat zal haar toch niet lukken? Alhoewel ik sta nu nergens meer van te kijken hoor.
 
 
Geef een reactie

