Untitled

sorry, geen inspiratie voor de titel!
 
Bedankt voor alle ideeën van gisteren! Ik heb een pyjama besteld uit één stuk, om zoals prutsen zei, de oplossing in de pyjama te zoeken. Ik hoop dat de pyjama snel komt!
Vanochtend zijn we lekker gaan wandelen met z’n twee, ik had voor de zekerheid de wandelwagen meegenomen, ik had geen zin om 11.6 kilo te dragen als ze moe zou worden. Ja echt, 11,6 kilo. Ik heb haar op de weegschaal gezet en schrok ervan! Maar ik denk dat ze ook wel wat gegroeid is, ik zie tenminste geen extra kwabbels, de verhoudingen zijn nog goed.
Maarja, wandelen dus. ‘T is meer slenteren. Want bij elk eikeltje dat op de grond ligt moet gestopt worden. Dat is dan weer erg lastig in dit seizoen aangezien hier overal eiken staan. Het is maar goed dat we geen haast hadden bij het doen van de boodschappen. Ik was, heel dom, mijn camera vergeten. We hadden van dat mooie ochtendlicht en dan de herfstkleuren van de blaadjes… heel mooi.
En bij thuiskomst moet de laptop even gecheckt worden hè! Zo vader en moeder, zo dochter.
 
 
Oja. Pinda heeft mijn camera te pakken gehad. Hiervan heb ik er 15.
Geef een reactie

