Praten

 
:: foto onder een vreemde hoek, maar ze ligt dus op het aankleedkussen
 
Gehoord dit weekend;
Ik tijdens het verschonen; Kom, even je broek uit.
Pinda; Boekuit!
 
Tijdens de reclame een paard in beeld.
Pinda; DAAA (wijst) Paaaa!
 
Ik krijg de bal van Pinda.
Pinda; Maaahhhhmaaaahhh baaahaaaal
 
Pinda loopt naar papa; mama!
Pinda loopt naar mama; papa!
 
We fietsen langs de eendjes.
Pinda (zwaait); da da eeeee!
 
Pinda krijgt eten of doet alsof ze eet.
Pinda; HMMMMM, compleet met lach en handje zwaaien naast haar gezicht.
 
En behalve het omwisselen van mama en papa (wat ze volgens mij expres doet) en het hmmmm! wil ze natuurlijk niets herhalen. Ik ben blij dat mr. Big ook alles heeft gehoord, anders zou niemand mij willen geloven.
 
Geef een reactie

