Bericht voor Sinterklaas

Geachte meneer Sinterklaas, Fijn hè, internet! Helemaal geschikt om de reclamefolders in te zien terwijl u lekker in Spanje zit. Raar eigenlijk, dat er allemaal leuke speelgoedacties zijn terwijl u nog niet eens in het land bent. Gelukkig kunnen we het op deze manier regelen, dat ik alvast wat kadootjes inkoop voor u. Ik had eigenlijk niet anders verwacht maar ik wil u toch nog even complimenteren met de leuke kadoos die u uitgezocht heeft. Het voorleesboek 356 kabouters, de koffertjes met polkadotjes en het houten plankje met gaatjes voor een schoenveter zijn al binnen, daar hoeft u dus geen moeite meer voor te doen. Het serviesje en poppenbedje zullen binnenkort volgen, bij het eerstvolgende tripje naar de Ikea. Het kindje waarvoor ik dit moest kopen zal wel heel lief zijn geweest! Als ik nog meer kan doen voor u, dan hoor ik het graag. Ik wil me zelfs wel schminken bij het doen van de inkopen als dat nodig is. Ik zie u binnenkort in Nederland, voor nu raad ik u toch echt nog aan om in Spanje te blijven. Het is hier namelijk flink herfst geworden, en alhoewel ik daar zelf wel van kan genieten denk ik toch dat het fijner voor uw gewrichten is om nog even in Spanje te blijven. Hartelijke groeten aan alle pieten en aan uzelf natuurlijk. Hutsefluts

Geef een reactie

