Mysterie opgelost

Weet je nog dat Pinda niet zo goed luisterde? En ik het gooide op de peuterpuberteit? Dat ik mij afvroeg waar dat lieve meisje was gebleven die graag vlak bij mama bleef lopen in plaats van er constant vandoor te gaan? Dat meisje die precies wist dat ik mama was en geen papa zoals ik de afgelopen twee weken alweer genoemd wordt (behalve als de nood aan de man is, A.K.A. als er een stukje worst aangegeven moet worden of Pinda heeft zich pijn gedaan, meteen ben ik dan weer mama). Nou, geen sprake van peuterpuberteit hoor! Ze had gewoon problemen met horen.
 
 
Ze had gewoon een stuk brood in haar linkeroor. Ze laat het zelfs zien.
 
 
En smeerkaas in haar rechteroor.
Ik dacht van het weekend al dat ze haar bami in haar oor stopte, maar ik kon haar er niet op betrappen (ik meende het te zien vanuit mijn ooghoeken…) Na het broodje van vanmiddag weet ik het dus zeker.
 
::update; even ter verduidelijking, ik heb het kind dus niet al tijden rond laten lopen met brood en smeerkaas en bami en weet ik veel wat nog meer in haar oren. Ze heeft gewoon ineens door dat er je best wel eten in je oren kunt stoppen. En er ook weer uit kan halen, vandaar dat ik geen bami in haar oor vond. En het brood is er vanmiddag ingestopt en er nog geen minuut later weer uitgehaald, ik moest natuurlijk wel even een foto maken!
Geef een reactie

