Belangrijk en minder belangrijk

Het belangrijkste eerst; OPA H GEFELICITEERD MET JE 45STE VERJAARDAG!!!!! Tja, als je zoon telkens 19 kan zijn, kan jij best 45 zijn. Of 35, kun je ook nog wel voor door hoor!
 
 
:: maaahhhhmaaahh ik ben mijn stukje worst aan het eten, geen foto’s maken!
 
Minder belangrijk maar ooh zoo bepalend voor je dag. Pinda heeft de nacht niet doorgeslapen. Ze gunde ons steeds wel de tijd om even in te dommelen maar doorslapen was er niet bij. En waarom? Geen idee! Ik gooi het maar op nachtmerries, mr. Big en ik kunnen allebei flink dromen dus waarom Pinda niet? Maar lastig is het wel, Pinda heeft natuurlijk de dag erna niet de allerbeste zin en wij ook niet. En dan na te gaan dat de buren van een paar deuren verder per nacht 2-5 uur slaap krijgen. Is de oudste stil dan begint de jongste. Eigenlijk valt het dus nog wel mee bij ons thuis.
 
 
:: MAMA! Wat zeg ik nou! Hou op met die foto’s!
 
 
:: wat? Oh. Lachen voor Opa H? Oke dan. Maar alleen voor Opa H hoor!
Geef een reactie

