Vreemde vriendjes

Dit is mijn vriendje. Ik ben heel gek op hem. Hij is zo makkelijk in het gebruik. En een beetje gevaarlijk, maar daar vallen veel vrouwen wel op nietwaar? Een betrouwbare man om je leven mee te delen en een gevaarlijk vriendje voor ernaast. Mr. Big weet zelfs van zijn bestaan. En vindt het o.k. Want mijn vriendje maakt stof knippen een heel stuk makkelijker. En daar word ik blij van, en een blije ik is een blije mr. Big.
Mijn vriendje is dus dat groene ding op de snijmat, hij werkt net zoals een pizza-rol-snij-ding. Roetsjt zo door de stof heen, vlijmscherp is hij, vandaar het gevaarlijke. En als je 216 stukken stof moet snijden werkt dit toch een stuk makkelijker dan mijn stofschaar. En ook, na 216 stukken stof wordt je een beetje melig. En ga je dingen zien die er mogelijk niet zijn. Ineens zag ik een heks…
 
 
De heks bood mij een appel aan. Dat vond ik wel een goed idee, maar dat appeltje was zo klein, daar had ik niets aan. Ja, ik weet het, wie het kleine niet eert, maar ik dacht dat ik me in dit appeltje zou verslikken. En stel je voor dat mr. Big toch geen prins zou zijn, zit ik mooi met de gebakken peren (appels). Dus ik heb maar een lekkere appel uit mijn eigen fruitmand gehaald. Vond Sneeuwwitje ook een goed idee.
 
Geef een reactie

