Leuke en minder leuke artsen

Ik zal blij zijn als ik morgen aan de insuline kan beginnen zeg. Ik heb veel last van de bijwerkingen van de tabletten, een half uur na inname ’s morgens word ik misselijk en dat duurt bijna tot aan het avondeten. En dan moet ik weer een tablet nemen. Ook ben ik lichtelijk verkouden en heb ik best last van mijn keel, ik denk dat dat komt doordat mijn suiker toch nog te hoog is, dat daardoor mijn weerstand niet optimaal is. Ik ben dit jaar echt veel te vaak ziek geweest, terwijl ik wel heel goed vitamientjes tot mij neem.
Vandaag had ik naar de oogarts moeten gaan, voor de meting van de oogdruk. Maar de oogarts is ziek. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar dit is al de zoveelste keer dat mijn afspraak daar niet door kan gaan. Eerst toen ik zwangerschapsdiabetes had, toen is mijn afspraak met deze arts twee keer afgezegd door ziekte van zijn kant, later toen Pinda last bleef houden van een traanoog is de afspraak weet ik niet hoevaak afgezegd, volgens mij hebben we bijna 3 maand moeten wachten voor een afspraak en nu al weer. En er is geen andere arts die deze onderzoeken uitvoert. Nu is er, onder voorbehoud, een afspraak gemaakt voor morgen. Gelukkig kan de afspraak met de internist wel doorgaan.
Gisteren ben ik voor de Mexicaanse griepprik op pad geweest. Stelletje humoristen daar bij mijn huisarts! Mexicaanse muziek schalde uit de luidsprekers en overal stonden bakjes met nacho-chips. In de wachtkamer werd ingeent en daar vond ik dansende huisartsen! De sfeer was heel leuk en al was het erg druk, het inenten was zo gebeurd. Petje af dat dat allemaal zo soepel ging! Volgende week moet ik voor Pinda op pad. Dat vind ik minder leuk maar wel noodzakelijk. Ik ben bang dat de sfeer in de grote sporthal minder gezellig is dan gisteren bij de huisarts.
Geef een reactie

