Nog meer geteut

Pinda probeert weer eens haar sokken uit te trekken.
 
Ik; aanlaten
Pinda; nee uit
Ik; nee aan
Pinda; sssssso aan
Ik; goedzo (erg tevreden met mijzelf)
 
Een tijdje later, Pinda speelt lekker met de poppen en ik ben bezig in de keuken. Ik merk ineens dat het wel stil is. Meteen daarna hoor ik gegiechel. En dan zegt ze: Mahhhmaa sssso uit. JA. En laat me haar uitgetrokken sokken zien.
 
En ’s middags als we aan een broodje zitten, Pinda heeft een broodje met niet-diabetes-verantwoord-speculoos-pasta en ik een boterham met diabetes-verantwoord beleg van boter en kipfilet. En toch wil ze mijn boterham.
Pinda; maaahhmaah dees mmmmm (wijzend naar mijn boterham)
Ik; nee deze is niet zo lekker als die van jou
Pinda: MAAHMAAH HMMM
Ik; deze is van mij, die is van jou (natuurlijk de goede boterham aanwijzend terwijl ik dit zeg)
Pinda; Dees mmmmm (weer wijzend naar mijn boterham)
Ik; Nei, isse mama
 
Het is toch de bedoeling dat kindjes de taal van de ouders gaan spreken? Volgens mij doe ik het verkeerd.
Geef een reactie

