Wereldaidsdag plus een dag

 
UPDATE: Deze drie plus eentje die ik nog moet maken zijn allemaal verkocht! Dat is E 20,00 voor het AIDS fonds, 4 baby’s die geholpen kunnen worden! Ontzettend bedankt allemaal! Volgend jaar weer?!
UPDATE II: Nog eentje verkocht (die nog gemaakt moet worden). Helemaal goed! Hier trek ik echter wel de grens, anders kom ik aan niets meer toe! E 25,00 voor het AIDSfonds!!!! JOEHOE!
 
Gisteren was het wereld AIDS dag. En eergisteren las ik het logje van handmaidliset, zij maakt prachtige gehaakte sterren en met de opbrengst van de verkoop steunt ze het AIDS fonds. En ze riep iedereen op om dit ook te doen.
Meteen was ik enthousiast, maar toen las ik dat je met 5 euro kunt voorkomen dat een baby geboren wordt met HIV, terwijl de moeder wel HIV heeft. Dat dit voorkomen kan worden vind ik op zich al een wonder maar dat het maar 5 euro kost! 5 euro en een baby is gered!
 
                                                    5 EURO!
 
Nu is het toch al zo dat ik erg gevoelig ben voor babietjes sinds Pinda. Voor Pinda not so much. Maar sinds Pinda snap ik de waarde van een baby enigzins. Helemaal de waarde van een kind bevatten is niet mogelijk denk ik. Maar ik dwaal af.
Ik stel dus een paar girafjes beschikbaar voor dit geweldige doel. Koop een girafje van mij en ik maak de 5 euro die je betaalt over aan het AIDSfonds. En vind je mijn girafjes niet zo leuk, kijk dan ook eens bij Miekk’s voor hele leuke hartjes.
 
:: wil je een girafje kopen laat dan een reactie hier achter met je mailadres erin, en welk girafje je wilt hebben. Ik zal dan contact met je opnemen. Je kunt mij ook rechtstreeks mailen hutsefluts(at)home(punt)nl.
 
Geef een reactie

