bandjes, bandjes, bandjes, bandjes

Laatst zag ik bij Miekk’s een geweldig idee, zo eentje waar ik dan altijd bij mezelf afvraag “waarom denk ik daar nu niet aan?”. En mooi opbergsysteem voor bandjes en lintje. Dus ik druk bezig met kartonnetjes knippen en deze beplakken met plakplastic dat ik nog had liggen. Ook dezelfde bestekbakjes als die Miekk’s gebruikte had ik nog liggen. En toen, rollen maar. En bleek ik veel meer bandjes en lintjes te hebben dan ik dacht. Want ik heb laatst voor mijn verjaardag twee hele mooie oude houten kistjes gekregen van mijn oma. Met allerlei inhoud, ritsen, draad (op echte houten klosjes) en heel veel biais band en sierbandjes. Voor ik het wist was ik twee avonden en een deel van Pinda’s slaapje verder. Maar het ziet er strak uit!
Om je een idee te geven wat ik zelf gekocht had en wat ik gekregen heb….
In het rechterbakje zie je rechts al die mooie satijnlintjes. In het linkse gedeelte van het rechterbakje (volg je het nog?) zit een oranje lint met kraaltjes.In het linkerbakje zie je links een diepe geel. Die heb ik zelf gekocht. De rest is allemaal gekregen. Erg he. Maar heel leuk. Maar wel erg. Leuke oma heb ik he!
Geef een reactie

