Een heus kerstwonder

 
::slechte foto, maar hij is dus groot!
 
Ken je dat? Dat je tussen de kerstbomen staat en dat je denkt dan ze allemaal een beetje aan de kleine kant zijn? En dat die ene kerstboom wel goed zou zijn? Dat die net zo leuk die ene hoek in het huis op op fleuren? En dat die ene kerstboom eenmaal thuis gewoon twee keer zo groot is geworden? Want het kan toch niet liggen aan je eigen inzicht, neeeeej in de winkel was de kerstboom veel kleiner en zou die wel passen dus moet hij echt, echt, echt gegroeid zijn tijdens transport. En ja, dat kan zonder kluit want het is vast een kerstwonder.
Eeeuhm, ik denk dat de knipschaar eraan te pas moet komen. En ik weet niet of ik wel genoeg kerstballen heb hiervoor. Ik kan zo niet bij de trapkast waar al het drinken in zit. Of bij de stofzuiger die ook in die kast staat. Dat wordt dus niet drinken en stofzuigen tot na oud en nieuw!
 
Foto’s van Sinterklaas volgen nog maar ik kan al verklappen dat ons huis een speelgoedkeukentje, van hout, rijker is (oom M en tante J, bedankt voor de folders met houten speelgoed maar we moeten dus wat anders verzinnen dan een keukentje. Maar dat is geen probleem denk ik!). Sinterklaas heeft ons allemaal verrast. Ook hebben we een boerderij erbij. En we hebben heel veel gelachen. En ik heb een extra naaimachine! Levensgroot maal 2 een van karton. Maar zoals ik zei, de foto’s volgen nog!
Geef een reactie

