Vroege kerstkaart

 
Gisteren had ik naailes, ik ga twee keer per maand naar mevrouw B en mevrouw B is fantastisch. Ze is de AOW leeftijd al enige jaren geleden gepasseerd maar geeft nog veel uren naailes. Als ik later groot ben dan wil ik net zo zijn als haar.
Gisteren was ik nog niet koud binnen of ik kreeg een kadootje. Ze zou dit jaar geen kerstkaarten versturen maar ze had voor al haar cursisten een kadootje gemaakt. Vind je het niet fantastisch! Een borduurschaartje met een zelfgemaakt opberghoesje. En ik ben net bezig met een borduurwerkje. Timing!
Ik heb vandaag eindelijk alle girafjes opgestuurd. Sorry sorry sorry dat het zo laat pas gebeurd is. Ik loop er de hele week al mee rond in mijn tas, en als ik ’s avonds thuiskwam ontdekte ik tot mijn schrik steeds weer dat ze daar nog zaten. Dus ik gisteren op pad en toen pasten ze niet in de brievenbus. Want die zijn verkleind in verband met vuurwerk. En het postkantoor was al dicht. Dus vandaag had ik het groot op mijn hand geschreven en ze zijn gepost! In totaal heb ik 40 euro opgehaald, 25 met de verkoop en nog eens 15 euro aan spontane schenkingen! Bedankt (O)pa B en M! 
Geef een reactie

