It was…

 
It was the best of times and it was the worst of times. The best omdat we vanochtend naar de kringloopwinkel zijn gegaan en ik eindelijk een letterbak heb gevonden. En daarmee meteen een opbergsysteem voor mijn klosjes garen. Ik had ze telkens los in een naaidoos liggen en dat is niet handig. Ik had dan ook heel veel draadjes in de knoop ondanks die klosjes waar je de eindjes van het garen aan vast kunt zetten. Ook hebben we een heel leuk houten fotolijstje gevonden, zonder gals weliswaar maar ik heb ook glas liggen zonder lijstje dus dat komt goed. En voor Pinda hebben we een leuk wikkelvestje gevonden en een heerlijk warm fleecevest.
It was the worst of times omdat we allebei de hele dag al hoofdpijn hebben. En niet alleen vandaag, de hele week al. En de paracetamol helpt niet. Even relativeren, als dit the worst of times is dan hebben we een perfect leven. Ik zal nu niet meer klagen.
Geef een reactie

