Het is gedaan

 
Oi joi joi, wat een project. Als we nu brand krijgen dan grijp ik eerst Pinda, dan de katten en dan de bakjes met borduurgaren want daar zit gewoon simpelweg teveel tijd in. Mr. Big moet zichzelf maar redden.
De halve (hele) oud papierbak heeft eraan moeten geloven, er zitten minimaal twee pakken Vegter’s rolletjes in verwerkt. De verpakking dan, de rolletjes zitten in Pinda’s maag. En in die van mr. Big en ik. En een verpakking van knorr’s burrito’s en bami speciaal met ketjap kip. En nog veel meer. Mijn vingers doen zeer van al het knippen van de kartonnetjes. Sterker nog, ik heb een bult op mijn vinger, daar waar de schaar zit als je hem vasthoudt. Ik heb vrijdag zitten zuchten en gezegd dat ik niet kan wachten tot dit klaar is. Ik heb zaterdag zitten zuchten en gezegd dat ik niet kan wachten tot dit klaar is. En zondagochtend was ik zomaar ineens klaar. Ik kan wel zeggen dat ik dit nooit weer doe, maar ik ben een beetje gek. De kans zit erin dat ik dit ooit wel weer doe omdat ik het net wat anders ingedeeld wil hebben ofzo.
Geef een reactie

