En toen

Werd het echt kerst. Het laatste adventvakje ging open gisteren en een paar uur daarna was het kerst. En nog snap ik er niets van, de tijd is veel te snel gegaan. En over nog geen maand wordt Pinda 2 jaar. Ook zo’n walgelijk iets. Kindjes die groot worden. Waarom kunnen ze niet wat langer klein blijven maar dan wel even zindelijk zijn en de nacht doorslapen.  

 Wij gaan dit jaar een hele lekkere rustige kerst tegemoet. Op het moment zitten we zelfs nog allemaal in de pyjama te kijken naar de sneeuw die buiten valt. Pinda zit met haar bloemenketting om haar hoofd (zoals laatst) bij mr. Big een boekje te lezen. Dat is echt haar ding met mr. Big. Bij mij komt ze niet lezen. Let wel, ze leest zelf. 

Maar straks moeten we echt even flink vegen want we zijn gisteren meerdere keren bijna onderuit gegaan op onze oprit, die moet dus zoveel mogelijk sneeuwvrij worden zodat het later niet meer kan bevriezen.

 

 

Het streven is om volgend jaar een zelfgemaakte adventkalender te hebben, dit was wel even makkelijk voor nu. Ik zeg streven, zal ik weddenschappen aan gaan nemen over hoe lang het werkelijk zal duren voor we een zelfgemaakte adventkalender hebben? Misschien motiveert dat wat beter. 

Ik wil vanaf hier even iedereen een fijne kerst wensen! Indien er mensen zijn die dit jaar nog geen kaart hebben gehad en die normaal wel krijgen… Sorry. Ik was wat laat. Was niet opzettelijk. Ik had echt niet door dat het al bijna kerst was. Is. 

 

Geef een reactie

