Aangeschoten wild

 
:: Pinda wilde wel poseren. Niet lachen.
 
 
Toen vorige week, of was het alweer twee weken geleden, de Knippie kwam was ik een beetje teleurgesteld want de kleren erin vond ik niet zo leuk. Ja, wel die voor grotere kinderen maar Pinda valt er met haar maatje 86 net een beetje tussen. Maaaaar er stond wel een rendierkop in! Van Tilda. En die vond ik leuk!
Twee nieuwe stofjes kwamen eraan te pas en lang leve dat ik door schade en schande wijs ben geworden want de beschrijving van het hele maken tja, was niet uitgebreidt. Er wordt niet gezegd dat je knipjes moet maken aan de binnenkant. Er wordt niet uitgelegd hoe je het met afwerken als je er geen stok in doet (dat was dus de oorspronkelijke bedoeling, als stokpaardje) maar hij wordt wel weergegeven als ‘wild aan de muur’. Achja, door dezelfde schade en schande weet ik ook dat je geen vinger onder de naaimachinenaald moet leggen want nagels zijn niet sterk genoeg om een naald te weerstaan. En dat heb ik ook overleefd dus ik laat mij er niet onder krijgen door zo’n rendier.
Maar hij mag nog niet aan de muur. Want Pinda loopt er de hele tijd mee te knuffelen. Missie geslaagd! En ik denk dat ik er nog wel meer ga maken voor hier in huis in allerlei kleuren en ik denk ook dat ik het patroon iets ga vergroten want aan een gemiddelde muur is hij toch een beetje klein.
Geef een reactie

