Vloeren poetsen

 
Onze woonkamer ziet er niet uit op het moment. De houten vloer moest weer eens gereinigd en geolied worden dus eerst zijn alle meubels de ene kant op verplaatst, toen de andere kant op voor het reinigen. Nu staan ze weer even enigzins op de plek zodat wij even kunnen zitten en straks eten en zodat Pinda even kan spelen. Maar vanavond wordt alles weer de ene kant op geplaatst en dan de andere kant zodat de olie erop kan. We hebben een wit geoliede vloer en die is aardig donker geworden ondertussen. Eigenlijk hou ik wel van echt witte vloeren. Zowiezo een witte/ rustige basis. Als ik de plaatjes zie bij Yvestown…. ja dat wil ik. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de muren wel iets kleur had gegeven en dan wel weer lichte raambekleding zou willen. En ik denk niet dat ik alle bloemetjes stoffen erin zou krijgen bij mr. Big. Maar verder… de sfeer! Het licht! Oja, en ik wil WIL dat gehaakte kleed. De mooie rustige basis en dan lekker kleurtjes in de accesoires. In het dagelijkse leven bezwijk ik dan wel weer voor allerlei felle en warme kleurtjes maar dat maakt een huis natuurlijk ook eigen. En in het dagelijks leven zwerft er toch wel plastic-rommel-speelgoed rond. Helaas vindt Pinda niet dat leuk speelgoed beperkt is tot houten speelgoed. En we hebben een schommel-tijgetje staan (die van winnie de pooh) die vind ik wel heel leuk. Echt heel leuk. Maar hij past niet in het interieur. Want hij is heeeeeeeel erg oranje. Maar oooh zo leuk. En weg is mijn yvestown-opzet dan he.
 
Geef een reactie

