Werk, bad en daarna bed

 
Kijk, zie je wat Pinda doet? Dat doe ik zo meteen ook. Maar dan zonder het haar zo op mijn hoofd. Of misschien toch wel. Ik ben er vandaag achter gekomen dat als je veel sneeuw achter elkaar wegschept dat je dan een beetje stijf wordt na een paar uur. Tenminste dat dat voor mij geldt. Misschien ben ik gewoon een stijve hark. Net zoals dat ik nog steeds oude kleren aan moet doen als ik werk met bleek (en dat gelukkig ook had). En als gevolg daarvan ik nu dus echt een werkshirt heb. Vandaag is mij ook uitgelegd dat een bed van de mevrouw waar ik werkte electronisch bedient kan worden waardoor je eronder kan stofzuigen. En als ze je dan vragen om o.a. te stofzuigen en het bed op te maken dat je dat in die volgorde moet doen. Niet eerst heel uitvoerig het bed opmaken, daarna met dat kastje het bed allemaal toeren uit laten halen, vervolgens stofzuigen en er achter komen dat door al die toeren het bed natuurlijk niet meer zo mooi is opgemaakt.
Zie het is niet moeilijk. Maar ik ben gewoon niet altijd logisch.
Geef een reactie

