Van de ene verjaardag

 
Naar de andere. Pinda heeft het twee jaar geleden voor elkaar gekregen om een dag voor mijn Oma geboren te worden. En 4 dagen voor mijn broertje en 13 dagen voor mijn schoonzusje. Timing.
 
 

Oma was vandaag dus jarig, de oma van de lintjes en borduurgaren en de weet ik veel wat nog meer, veel van mijn knutselspul is afkomstig danwel gesponsord door Oma. En Oma heeft het momenteel niet makkelijk met haar gezondheid. Alles bij elkaar reden genoeg voor een flink kado vond ik. Een quilt dus, want Oma vind het altijd fantastisch om iets zelfgemaakts te krijgen, of ze kan hel goed acteren. Oma heeft ook een moderne smaak (dat blijf ik altijd zo leuk vinden, zo’n moderne Oma), houdt van strakke vormen en rustige kleuren. Dus heb ik een mooie lichtbruine katoenen lap gekocht, het zijden stalenboek gepakt en ben aan de slag gegaan. De achterkant bestaat uit een bijna dezelfde kleur bruin fleece en er zit een lichtblauwe bies aan. En ik ben heel gelukkig met hoe lekker het stofje kreukelde na het wassen en drogen. En hoe zacht dat hij werd want de katoen was wat aan de dikke, harde kant. Hard werken want eigenlijk begon ik te laat door al het ziek zijn van de laatste tijd maar gelukkig was hij op tijd af. Oma was blij, dus ik ook!

Geef een reactie

